Aktualizačné vzdelávanie pre pedagogických a odborných zamestnancov, pre jednotlivcov a pracovné tímy, celý kolektív školy, v súlade s § 57 ods. 4 zákona č. 138/2019 Z.z. o pedagogických a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých predpisov.
- Reforma obsahu a foriem vzdelávania v oblasti hodnotenia vzdelávacích výsledkov žiakov a inovačních foriem vyučovania.
- Personalizácia vyučovania a inkluzívne vzdelávanie na základných a materských školách
Popis vzdelávania
Zážitkové vzdelávanie zamerané na získanie nových kompetencií a sociálnych zručností podporujúcich inklúziu v školách.
Vzdelávací program je cieľovo orientovaný na sebapoznanie, seba rozvoj účastníkov vzdelávania s akcentom na kľúčové kompetencie a inklúziu.
Cieľ vzdelávania
Hlavným cieľom je prehĺbiť teoretické poznatky v oblasti hodnotenia vzdelávacích výsledkov žiakov a metodík podporujúcich inkluzívne vzdelávanie.
Trénovanie zručností zameraných na poznávanie potrieb žiakov, akceptáciu rozdielnosti, sebakontrolu a riešenie konfliktov, hodnotenie a seba hodnotenie jednotlivcov a skupín, reflexia na proces vyučovania.
Cieľová skupina
- učiteľ pre materské školy
- učiteľ pre I. stupeň základnej školy
- učiteľ pre II. stupeň základnej školy
- učiteľ stredenej školy
- odborný pedagogický zamestnanec
Rozsah aktualizačného vzdelávacieho programu
Je stanovený na 20 -24 hodín.
- 8 hodín prednášok a zážitkových aktivít
- Uvod do vzdelávania a zážitkové aktivity
- Rozlišnosti- banány
- Spätná väzba
- Myšlienkové mapy a kontrolny panel
- 6 hodín dištančného vzdelávania
- 6 hodín vypracovanie a prezentácia
Účastník aktualizačného vzdelávania dostáva certifikát s časovou dotáciou vzdelávacieho formátu.